#

Рух "Анті Шампунь" завойовує популярність. Тенденція звичок догляду за волоссям

Рух "Анті-Шампунь" завойовує популярність


продажі шампунів різко знизилися за минулий рік, частково через те, що багато жінок збагнули його безглуздість.


Коли я була підлітком, мій батько сказав мені, що шампуню не існувало сто років тому. Його думка справила велике враження на мене. Я уявила людей, що йдуть навколо з брудним, сальними волоссям. Як це жахливо, мабуть, подумала я і, яке це щастя і полегшення для людства, що хтось здогадався і винайшов шампунь.


З тих пір, однак, моя точка зору суттєво змістилася. Я зрозуміла, що люди, які жили сто років тому, ймовірно, не занадто вже й страждали від вигляду жирного волосся на голові і самої проблеми жирного волосся і частого миття голови. Натомість, такі поширені сьогодні проблеми із волоссям як свербіж чи жирне волосся вже в перший день після миття голови -  саме штучно були “створені” самою галуззю, яка заявляє, що знайшла рішення від жирного волосся. Іншими словами, прихід шампуню в наші ванні кімнати  фактично призвів до погіршення стану і здоров'я  волосся і проблеми щоденного миття голови.


Шампунь не потрібен

Складники, що додаються до складу шампунів позбавляють волосся його природних олій, що посилає сигнал мозку та шкірі голови, що подрібню виробити ще більше.
Рух анти-шампунь прижився настільки широко, що індустрія з виробництва  шампуню приймає справжній удар.

Продажі шампуню в Сполученому Королівстві впали до 23 млн £ в минулому році, за даними недавнього дослідження, проведеного аналітичною компанією Nielsen. Відповідно до дослідження, є кілька причин для падіння, і “Рух анти-шампунь”, безумовно, один з них: 

В результаті маємо зворотний ефект - організм реагує на миття голови і позбавлення волосся захисного сального жиру- шкіра голови виробляє ще більше жиру, що призводить до того, що волосся отримує ще більше і ще швидше сального жиру - як результат -  знову жирне волосся,  Ми знову намагаємось “виправити проблему” - і знову за допомогою великої кількості шампуню і частого миття голови. Це порочне коло і чудова вигода для промисловості, що виробляє шампуні -  що більше шампуню ви використовуєте, то більше вам потрібно його використовувати і тим частіше вам потрібно мити голову ". (The Telegraph)

Зараз поспостерігаємо ситуацію, коли все більше число людей почали помічати те що реклама шампуню вводить в оману, а  створений цикл миття волосся призводить до залежності. Вони протестують проти того що широке визнання і використання шампуню стало нормою, відмовляючись від його використання. Цей рух  набирає популярності і різних форм.

Результат? Досвідом років можна підтвердити що мати чудове волосся і підтримувати неймовірні, м'які, розкішні, без кучерявих локонів легко і просто. (люди що відмовились від шампунів на користь давно відомої доброї харчової  соди і яблучного оцту  три роки тому.)

"Звички людей змінюються, люди працюють вдома, не використовують шампунь, зменшилось число курців,  тож жінки використовують менше шампуню і рідше, ніж раніше. Споживачі змінюють свої звички з догляду за волоссям і вибирають більш простий або природний стиль, а також частіше використовують замінники, на зразок таких як сухий шампунь".

Дослідження також наводить цікаву тенденція до зміни стилю жіночих зачісок. Жінки почали частіше мати довше волосся щоб мати можливість менше його мити, а будь-яку сальність волосся приховують стильними і оригінальними укладками.
“Просто і красиво”,  це саме той напрямок, в якому наразі  рухається тенденція звичок догляду за волоссям.